קידום בטיקטוק

עולם הרשתות החברתיות הוא קרקע פורייה לפעילות שיווק המתאימה כמעט לכל עסק בעולם. יחד עם זאת, יש עסקים שמאד מתאימים לשיווק ברשתות חברתיות, וישנם כאלו שצריך קצת לחשוב מחוץ לקופסה בכדי להפוך אותם למעניינים או פוטוגנים. במאמר הזה נציג שילוב מושלם בין עסק לרשת החברתית שממש תפורה עליו. אנחנו נדבר על טיקטוק, רשת הסרטונים הצעירה יחסית שגם גדלה בקצב מסחרר. המאמר הזה יבחן את הדברים מנקודת מבטו של מפיק אירועים: ימי הולדת, בר/בת מצווה וכמובן – חתונות. יש בטיקטוק הרבה פוטנציאל לכל העוסקים בתחום הזה או תחומים משיקים לו וממש כדאי להכיר בכדי למצות את הפוטנציאל.

פותחים חשבון בטיקטוק

ראשית, פתחו חשבון בטיקטוק ופשוט תתחילו לראות מה קורה שם בתחום האירועים והחתונות. הדרך הכי פשוטה להתנסות בהתחלה היא לרכוש כמות מסוימת של עוקבים ולייקים בכדי להתחיל ולתפעל חשבון 'אמיתי' כבר מההתחלה.  תוכלו למצוא ביוהו מגוון אפשרויות וחבילות לרכישות כאלו. בחרו באחת החבילות כאשר בשלב הראשון לא תזדקקו לרכוש יותר מכמה מאות עוקבים, נגיע לזה בהמשך.

בשלב הבא, נסו לעקוב אחרי כמה חשבונות ואשתגים מהתחום שלכם ותתחילו לקבל השראה ורעיונות. תוכלו גם להעלות סרטונים בכדי להכיר את המערכת ואת היכולות הטכניות בה. טיקטוק מאפשר הרבה פיצ'רים של עריכה, אפקטים ואפילו מוזיקה וצריך להכיר אותם בכדי ליצור חשבון איכותי.

היתרון של מפיקי חתונות ואירועים בטיקטוק

חתונות ואירועים מצטלמים טוב. יש לכך כמה סיבות מאד פשוטות: זהו אירוע שמח בו כל אחד מהאורחים מגיע במיטב הבגדים, התסרוקת, האיפור וכו'. יש אוכל טוב, ריקודים, מוזיקה, צחוקים – כל אלו פשוט יוצרים חומרי גלם מעולים לסרטונים. גם ההכנות לאירוע יכולות להיות מאד מעניינות: צילומים של סידורי פרחים, של האוכל המוכן לאורחים, סידור השולחנות ואפילו הצוות של האולם (או בלוקיישן אחר)- כל אלו יעברו בצורה מושלמת בטיקטוק.

סיבה נוספת ליתרון של מפיקי אירועים בטיקטוק היא שזוהי רשת חברתית צעירה יחסית המכילה לרוב קהל יעד מגילאי בת המצווה ועד החתונה. יש כמובן עוד גילאים, אבל אלו הגילאים הדומיננטיים כרגע. הם אלו שיוצרים את ה'באזים' הכי חזקים ברשת.

רכישת עוקבים בטיקטוק

אחת הדרכים לנצל באופן מיטבי את הטיקטוק לעסק הפקת אירועים היא להביא לחשיפה של האירועים שלו למירב הלקוחות הפוטנציאלים האפשרי. בכדי להגיע ליותר עוקבים רגילים ומהר, תצטרכו להוסיף גם עוקבים בדרך של רכישה. זו פעולה מאד שגרתית המקובלת בעולם השיווק ברשתות החברתיות. את הרכישות אנחנו ממליצים לבצע בחברת YOUHOO אשר מספקת מגוון שירותים שונים לבעלי חשבונות ברשתות חברתיות. בחברה מאמינים באיכות והעוקבים שהם מספקים הם איכותיים ונשארים גם זמן רב אחרי הרכישה.

רכישת עוקבים תגדיל את החשיפה שלכם כבר מההתחלה ולא תבזבזו זמן יקר על גדילה אורגנית של החשבון מאפס. נגלה לכם סוד – גדילה כזאת ללא רכישות עוקבים יכולה לקחת הרבה מאד זמן ולעלות יותר כסף ואיבוד לקוחות פוטנציאלים מאשר רכישת עוקבים.

 

מפיקי אירועים, לא צריכה להיות לכם שום התלבטות – טיקטוק היא הרשת החברתית בשבילכם. אם אין לכם חשבון, תדאגו שיהיה לכם ולאחר מכן השקיעו בו בצורה קבועה כאשר אתם מעלים תכנים ייחודיים ומעניינים באופן תדיר. תקפידו לעשות זאת ותשתפרו ותפתחו יכולות וסגנון אישי לערוץ שלכם – אם תתמידו ותעזרו לעצמכם ברכישות עוקבים מידי פעם, אתם תופתעו כמה מהר אנשים יצלצלו אליכם ויגידו: "ראיתי את האירוע שלכם בטיקטוק ומאד התחברתי – הייתי מעוניינת לשמוע עוד פרטים על הפקת חתונה…"