קידום אתרי קייטרינג בגוגל

אם יש לכם עסק בתחום המסעדנות באופן כללי או שאתם מתמחים בשירותי קייטרינג באופן ספציפי, בוודאי תהיתם מהי הדרך הנכונה לשווק את עצמכם. אחד האפיקים שאתם כמעט חייבים לטפח הוא האפיק של הקידום האורגני. המשמעות היא אתר אינטרנט שלקוחות פוטנציאלים יכולים למצוא אתכם וליצור קשר. בשביל שהאתר שלכם יופיע לאותם לקוחות פוטנציאלים כאשר הם מחפשים בגוגל, תצטרכו לקדם אותו. במאמר הזה נסביר מה המשמעות של קידום אתרים באופן כללי ומהם הדגשים בשביל אתר בתחום הקייטרינג. בגדול, קידום אתרים נחלק לשלושה תחומים עיקריים: תוכן, קישורים ואופטימיזציה באתר. על שלושתם נעבור כאן:

תוכן

לפני הכל, אתר אינטרנט הוא מקור של תוכן לגולש. בכל חיפוש יש מילת מפתח או מילת חיפוש והיא זו שמצביע על כוונת הגולש בחיפוש. התוכן באתר שלכם צריך להתאים לחיפושים רלוונטיים. אלו חיפושים של אנשים שמעוניינים לרכוש שירות שאתם מציעים או לפחות להתעניין לגביו. בכדי להבין אילו מילות מפתח כדאי לכם לקדם בתוכן, נדרש לבצע מחקר מילות מפתח. תוכלו לקרוא עוד במדריך של עידן בן אור ולקבל מידע נוסף ורב בנושא.

מה שאתם צריכים לדעת כרגע הוא שתוכן באתר שלכם צריך להיות מקורי, איכותי וכתוב בצורה מעניינת. רבים נותנים דגש רב מדי על מילות חיפוש אבל זונחים את הערך לגולש.

באתר קייטרינג הגולש ירצה לדעת שאתם מקצוענים בתחום הבישול, האירוח וההסעדה. תוכלו להעביר את התחושה הזו גם בעזרת תמונות מעולות, ביקורות של סועדים ואזכור של ההכשרה, התעודות והפרסים שלכם בתחום.

קישורים

קישורים חיצוניים הם נדבך חשוב ביותר בקידום של כל אתר. הקישורים הם למעשה איתות לגוגל שאתרים אחרים נותנים לכם סמכות ונשענים על התוכן האיכותי. גוגל מבין מכך שאותו תוכן הוא איכותי ולכן יקפיץ את אותו עמוד במעלה תוצאות החיפוש. בניית קישורים בתחום הקייטרינג תצריך מכם לעשות כל מיני שיתופי פעולה עם אתרים אחרים בתחום המזון וההסעדה. למעשה, תוכלו ליצור שיתופי פעולה גם עם אתרים בנושאים מרוחקים יותר, נניח צילום אירועים. מה שחשוב להקפיד עליו הוא שהקישור שניתן לכם מהאתר המקשר יהיה בעל משמעות מיוחדת לקייטרינג. לדוגמא: קישור מאתר של צלם במאמר שמדבר על צילום עוגות בו הוא מפנה אליכם לאתר למאמר וגלריית תמונות של עוגות, או אתר עסקי שבו תציגו קייטרינג לאירוע עסקי מוצלח במיוחד.

אופטימיזציה באתר

החלק השלישי בקידום אתרים הוא כל הפעולות שנעשות באתר שלכם על מנת שהוא יהיה אטרקטיבי יותר לגולשים ולגוגל. כאן נכנסים נושאים כגון:

 

קידום אתרים הוא נושא רחב מאד. סביר שתצטרכו עזרה ממקדם מקצועי. זו השקעה שיכולה להיות מאד משתלמת. חישבו על זה כך: אתר קייטרינג מקודם איננו שונה מכל נכס מניב שנמצא במיקום טוב.