תעשיית הפקת האירועים היא אחת מהמפותחות ביותר בארץ, ויש בה ביקוש גדול וגם היצע מגוון. כל אחד רוצה שאולם האירועים או גן האירועים שלו יבלוט בחזית ושכל מי שמתכנן אירוע ירצה להתארח אצלו. כדי לשים את עצמכם על המפה ולהיות בעלי שם בתעשייה, ריכזנו לכם כמה צעדים שכל בעל עסק צריך לנקוט כדי שהאולם או הגן יקבל את המוניטין שמגיע לו ולהגדיל את מספר הלקוחות. בואו נתחיל.

נוכחות ברשתות החברתיות

העולם שייך לטכנולוגיה, ומעטים האנשים שאינם מחוברים לרשתות החברתיות הנפוצות כמו פייסבוק או אינסטגרם. הנוכחות שלכם ברשתות האלו היא אמצעי פרסום נהדר, וגם אם העסק שלכם אינו בונה קהילה באופן טבעי אתם עדיין יכולים ליצור באזז ועניין. פתחו עמודים רשמיים לעסק, הצטרפו למגוון הקבוצות שממליצים בהן על עסקים ומפרסמים אותם, והפגינו נוכחות דיגיטלית. הרבה עסקים גם מפרסמים לעיתים סרטונים ברוח קלילה באפליקציות כמו טיקטוק, שאינם מורידים מרצינות העסק ומתקבלים בעין יפה אצל הצופים.

מיתוג העסק ושיווק

עוד חלק בנוכחות שלכם באינטרנט היא הצורה שבה אתם מוצגים ומציגים את עצמכם. בין אם מדובר בלוגו מרשים, במוטו קליט שכולם זוכרים או פשוט בדרך שבה אתם עונים ללקוחות בפומבי – זהו הרושם שאתם משאירים על לקוחות עבר ועל לקוחות פוטנציאליים, ומומלץ להתנהל במדיה בצורה חכמה ומחושבת. אתם יכולים להשתמש בעזרתם של אנשי מקצוע המתמחים בשיווק דיגיטלי ובניהול קשרי לקוחות ועמודי רשת חברתית, או רק לקבל ייעוץ מהם בעניין דרכי ההתנהלות הרלוונטיות.

בניית אתר לעסק

חוץ מהרשתות החברתיות, לכל עסק מצליח יש גם אתר אינטרנט רשמי משלו, שבו נמצאים כל הפרטים על אודות המקום ועל הצוות שלו, תמונות, סרטונים, ביקורות ועוד קישורים כמו אפשרויות תשלום או טופס ליצירת קשר. ככל שהאתר מושקע ורציני יותר, כך הלקוחות יבינו שהם הגיעו למקום שמכבד את עצמו ושיוכל להציע להם את השירותים הטובים ביותר לאירוח מושלם לכל אירוע.

בניית אתר היא אינה עניין מסובך אך היא דורשת ידע בתכנות, ותוכלו לשכור פרילנסר לבניית אתרים כדי שיבנה לכם אתר המתאים בדיוק לצורכי העסק ולחזון שלכם.

 

 

תמונה אחת שווה אלף מילים

אל תתביישו להפיץ בכל רחבי הרשת תמונות מקצועיות ומושקעות של העסק. בסופו של דבר, אחד האספקטים החשובים באירוע הוא המראה של המקום, וזהו הזמן שלכם להציג לכולם שהאולם או הגן שלכם הוא הכי יפה בארץ. העלו לעמודים הרשמיים שלכם כמה שיותר תמונות של המקום ואפילו תמונות מאירועים של לקוחות שהיו אצלכם, בהסכמתם כמובן, והקדישו דף שלם באתר שלכם לכמה שיותר תמונות וסרטונים.

הזמנת תאגידים ואירוח אירועים מיוחדים

עוד דרך ליצור באזז ופרסום חיובי היא להזמין בעצמכם תאגידים גדולים להתארח אצלכם באירועי חברה. צרו קשר עם הגורמים הרלוונטיים בתאגידים ובעסקים גדולים פרטיים שהייתם רוצים לראות אצלכם, והזמינו אותם לארגן אצלכם אירוע חברה במחיר אטרקטיבי. אתם יכולים לארח גם אירועי צדקה וגיוס כספים בעלות סמלית כדי לתרום לקהילה ולעזור לעמותות לעשות טוב בעולם. אירועים כאלו בדרך כלל מקבלים גם סיקור תקשורתי שיכול להיות פרסום נוסף נחמד בשבילכם.

סיכום

בעולם הטכנולוגי של ימינו, הנושא של שיווק בית העסק הפך לנגיש יותר. פתיחת עמודים רשמיים ברשתות חברתיות כמו פייסבוק או אינסטגרם יאפשר לכם ליצור אינטראקציות עם אלפי לקוחות בארץ, והגישה הרחבה לאינטרנט מאפשרת להרבה אנשים המחפשים במנועי החיפוש את אולם האירועים המושלם להגיע היישר לאתר האינטרנט המושקע שלכם. על אף הפשטות, תמיד מומלץ לקבל עזרה ממקצוענים כמו בוני אתרים פרילנסרים או יועצי שיווק.